Emotii de Toamna …!


Si sunt zile cand radiez de fericire, de parca toate razele Soarelui s-au ascuns inocente in zambetul meu, cand simt ca ‘nu pot‘ a devenit ‘nu vreau‘, cand nimeni nu ma poate rani pentru ca scutul meu e forfecat cu vise, sperante si amintiri dulci. Si-mi vine sa rad la orice pas, sa chicotesc pana in amurg si sa ma imbat cu aerul rece de toamna, sa simt cum vantul imi sopteste usor ca nu sunt singura si ca-mi da aripi sa pasesc cu incredere pe poteca acoperita cu frunze de-un galben-verzui. Ele nu sunt moarte; viseaza ca intr-o zi vor ajunge iarasi in imparatia scortoasa si ca vor fi atinse inca o data de regina roua. 

tumblr_mngiw5cmfz1srqxzgo1_500

Si… sunt zile…. cand norii negri ma urmaresc; de parca le-ar fi frica sa stea intr-un loc si sa ramana singuri. Dar ei nu stiu ce-i singuratatea pentru ca ploaia sta mereu in umbra lor, pregatita sa-i salveze asa cum o mama isi apara puii cu dintii si ghiarele. Dar cu mine cum ramane? Ploua, ploua, ploua, iar picaturile ma apasa si mi-e frica sa nu cad. Vreau sa tip, dar zgomotul ploii imi acopera vocea, asa ca raman acolo, unde apa m-a incercuit. Iar in umbra mea nu e nimeni, decat frica care ma indeamna sa raman acolo pentru ca nu e nicio scapare; am alergat prea mult prin labirint si nici acum nu i-am gasit iesirea. Poate ca nu o merit sau poate ca frica mi-a rapit pana si ultimul strop de speranta. NU! Inchid ochii si numar pana la sase: imi amintesc de roua, de frunze, de aripi, de aer, de ras si de Soare si stiu ca pot! Trag aer in piept, pasesc si simt ca ma asteapta cineva, ceva. Imi indrept ochii spre cer si vad o lumina care-mi face cu mana. Norii au disparut, iar curcubeul se zareste si-mi sopteste: ‘Mereu am fost cu tine, dar nu m-ai vazut!

Lasă un răspuns

