Vreau o planeta!


Imi doresc sa am o planeta numai a mea. Dar nu una rotunda, ci una patrata. O sa spui ca sunt rea, ca vreau sa folosesc colturile pentru a intepa atmosfera. Dar te inseli. Voi folosi colturile pentru a reda Adevarul. Asa nu vei mai aluneca, ci vei sti cand sa te opresti. Planeta mea va avea doi Sori, care-i vor da si mai multa energie si vitalitate. Si sa nu uitam de culori! Imi voi crea propriile culori, folosind stelele ca paleta. Cerul va ramane albastru, dar un altfel de albastru, pamantul maro, dar un altfel de maro, acoperit de iarba verde, un altfel de verde … Iar daca vei veni cu mine, noi vom fi violet, acelasi violet. Vom respira iubire, vom trai vesnicia, iar casa ne va fi padurea.

Insa, realizez ca asa ceva nu este posibil. Sunt condamnata sa traiesc aici, intre culorile impuse de tine si alaturi de non-culori. Poate pentru ca inca nu merit; poate pentru ca sunt prea egoista. Dar ma intreb:

Cine e egoist: EU pentru ca vreau o planeta a mea sau UNIVERSUL care nu vrea sa mi-o ofere?

Lasă un răspuns

