Am? Am!


Inca de mica mi-am dorit o sora sau un frate. Si poate ca atunci era doar un capriciu pentru ca ceilalti copii aveau si eu nu. Geloasa fiind pe ei, le spuneam de fiecare data ca ai mei imi cumpara numai mie jucarii, iar ei ma credeau si ‘realizau’ ca eu sunt aia ‘norocoasa’ pentru ca totul mi se cuvenea mie. De fapt … ei erau, dar egoismul din ei urla dupa atentie totala. Poti sa-i invinuiesti? Si nu ma intelege gresit, si eu sunt egoista, poate mai mult decat ei, tocmai pentru ca am crescut fara cineva cu care sa impart iubirea alor mei.

Dar stii ce? Tu nu realizezi cat de norocoasa sunt acum. Si ma gandesc daca sa o spun sau nu pentru ca voi, cei fara frati, o sa fiti invidiosi. Iar voi, cei cu frati, o sa-mi spuneti ca am innebunit, ca vorbesc despre floricele pe campii si ca habar n-am ce inseamna sa am o sora sau un frate. Nu o sa va contrazic, ba mai mult, o sa va dau dreptate, dar macar lasati-ma sa ma laud, in inconstienta mea.

Acum cativa ani, nici nu mai stiu cand anume exact pentru ca mi se pare ca asa a fost dintotdeauna, am inceput sa vorbesc cu o persoana, pe Internet ce-i drept, pentru ca aveam o pasiune comuna: ne placea un serial la nebunie. Si-am vorbit, si-am vorbit, nu ne mai tacea gura, sau in cazul asta, nu ne mai oboseau degetele, de parca aveam de recuperat toti anii pe care i-am petrecut fara sa ne stim. Azi o vorba, maine o melodie, poimaine un serial/film, si am ajuns sa fim … sa fim ‘ceva’.

Nu stiu daca poti sa explici chimia dintre persoane sau ce inseamna sa fii pe aceeasi lungime de unda cu cineva, sa te inteleaga mai bine decat orice persoana pe care ai cunoscut-o.

Cert este ca am ajuns sa o cunosc cu bune si cu rele. Am ajuns sa tin la ea si sa o privesc ca pe sora pe care nu am avut-o niciodata si pe care intotdeauna mi-am dorit-o. De ce? Pentru ca ma intelege. Pentru ca ma mustra de fiecare data cand o iau pe aratura. Pentru ca ma incurajeaza si ma face sa realizez cat de norocoasa sunt. Pentru ca nu face complimente si alte gratuitati de dragul de a le face. Pentru ca este de-o rautate care nu ma face sa ma indepartez, ci sa-i zambesc si sa o iau in brate. E ca si cand nu poti pleca pentru ca e ceva mai presus de toate care va uneste si pentru ca stii ca nu ai unde sa fugi de ea; orice ar fi nu scapi. Pentru ca dupa fiecare divergenta, cearta, vorbim de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Pentru ca suntem atat de diferite, dar atat de similare in acelasi timp. Pentru ca are mereu dreptate. Pentru ca imi zice ce trebuie sa aud, nu ce vreau. Pentru ca e mereu acolo sa ma ‘sacaie’ chiar daca eu am treaba sau nu-i raspund. Pentru ca ma cunoaste si stie ce muzica imi place. Pentru ca ma face sa rad incredibil de mult; are un umor si un sarcasm pe care rar il intalnesti. Pentru ca e desteapta si talentata, cu o imaginatie care te lasa cu gura cascata. Pentru ca este un om care se multumeste cu lucruri simple. Pentru ca este un om pe care nu il pot reduce doar la cateva ‘pentru ca’ … ar fi prea putin … Stii cum ma imbratiseaza fiinta asta? Daca o sora nu te imbratiseaza asa, atunci cum o face?

Am atatea de invatat de la ea si nu stiu daca realizeaza. As vrea sa stiu ca ii este bine, ca ii va fi bine si ca o sa aiba la un moment dat tot ce si-a dorit. Iar cand va veni acel moment, voi fi langa ea, ii voi spune cat de mandra sunt ca am cunoscut-o si ca merita din plin sa fie fericita. Da, sunt norocoasa ca am intalnit-o si mi-e teama sa nu mi-o ‘fure’ nimeni pentru ca ea reprezinta tot ce pot sa inteleg prin notiunea de sora! E o ‘nemernica’, dar o nemernica la care tin incredibil de mult!

Lasă un răspuns

