Eu imi amintesc. Tu?


Mai tii minte cand ma rugai sa-ti spun si eu ‘te iubesc‘ ? Mai tii minte cand tanjeai dupa cuvintele astea? Iti amintesti? Iti amintesti si ce-ti raspundeam?

Iti explicam ca e prea devreme si ca inca nu este vorba de iubire; iti spuneam ca avem nevoie de Timp si ca daca vrem sa iasa ‘ceva‘ frumos, trebuie sa luam lucrurile pas cu pas, in naturaletea si simplitatea lor. Graba nu era ‘prietena‘ noastra si tu ai inteles. Ai fost de acord sa avem Rabdare. Si am avut, am avut … Si a venit ziua cand ti-am spus nu doar ‘te iubesc‘, ci ti-am aratat cat de mult insemnai pentru mine ATUNCI … Si totul a fost perfect, nu? Imi amintesc cand imi sopteai ca vrei copilul meu si ca daca va fi sa mori, nu ma vei parasi, ci imi vei lasa sufletul … Si te-am crezut pentru ca stiam ca nu ma minti … Pana intr-o zi …

Cand mi-ai spus ca pleci; eu am inteles si mi-ai demonstrat ca Distanta nu conteaza si te-am crezut iar … Pana intr-o zi …

Iti amintesti? Ai fugit cu Timpul si mi-ai lasat Amintirile. Nu te-am condamnat si am inteles, dar cand mi-ai adus Timpul inapoi ce s-a intamplat? Nu m-ai crezut, m-ai condamnat spunandu-mi ca nu te-am iubit niciodata si ca eu nu am avut rabdare asa cum ai avut tu. Eu ti-am explicat ca Timpul e parsiv, Distanta nimicitoare si nu m-ai inteles … Dar am incercat iar si NU a mers; ceva se schimbase. Timpul? Sau NOI? Noi ne schimbasem si nu am vrut sa vedem. Am fost orbi, dar nu noi am fost de vina, ci cenusa ramasa. Ea ne-a indemnat ca inca putem, dar ne-a mintit … Asa ca am ramas cu regretul ca nu am fost facuti unul pentru altul, desi fiecare particica din mine se completa cu ale tale …

Si stii ce doare cel mai tare? Ca nimeni nu-mi va vedea ochii asa cum mi i-ai vazut TU, iar nimeni nu-ti va spune ‘te iubesc‘ asa cum am facut-o EU …

Lasă un răspuns

