O dorinta „simpla”


Stii ce-mi doresc astazi? Sa nu fiu independenta, sa nu judec de una singura, sa nu-mi iau propriile decizii, sa nu stiu nimic, sa fiu asemenea unui copil care nici macar nu stie sa mearga de unul singur. Imi doresc sa nu fiu responsabila pentru ceea ce fac, sa nu ma judec, sa nu-mi fie frica sa gresesc, sa nu, sa nu…SA NU STIU DE MINE. Sa nu existe Alina, sau cel putin daca exista, sa traiasca in simbioza cu altceva/altcineva care sa-i zica la fiecare pas ce trebuie sa faca, care-i calea cea buna…Imi doresc sa fiu asemenea unui fluture, care poate sa zboare atunci cand cineva ii trece calea si care simte atunci cand trebuie sa se opreasca pe degetele, mana celor care merita, a oamenilor calzi, fara explicatii, fara nimic.

Si stii de ce-mi doresc asta? Stii? … daca ai o decizie de facut si stii ca oricum ai alege cineva va suferi, cum hotarasti cine merita si cine nu? Si nu cumva, oricum ai alege, iesi si tu in pierdere?

Lasă un răspuns

