Scoate Soarele din buzunar …!


Am nevoie de Soare ca de Aer pentru ca doar caldura lui ma va impiedica sa devin asemenea unei roci, unui ghetar. Dar de unde sa-l iau, daca cineva, intr-un moment de neatentie, mi l-a furat?

Si sunt suparata pe mine in primul rand, pentru ca am permis sa se intample una ca asta, pentru ca am avut incredere si ca nu am fost indeajuns de precauta. Si sunt suparata si pe tine, CEL care MI l-ai furat si nu vrei sa recunosti … L-ai ascuns la tine, in buzunar, si nu vrei sa-l scoti pentru ca-ti place jocul, iti place sa ma amagesti cu cate o raza, sa ma tii langa tine numai pentru a ma chinui …

Dar stii ce voi face eu? Imi voi cauta un Soare nou, care sa apara numai la fereastra mea, numai pe strada mea, iar pe tine sa te ocoleasca … Iar de nu-l voi gasi, voi ‘imprumuta’ o stea care sa straluceasca numai pentru mine si care sa ma ghideze dezinteresat, care sa fie sincera, sa-mi poarte de veghe in fiecare seara si sa ma fereasca de cosmarurile provocate de tine. Si ai sa vezi ca buzunarul tau se va adanci pentru ca nu stii sa tratezi Soarele asa cum merita. Il vei scapa in cea mai adanca scobitura si nu-l vei mai gasi. Iar atunci o sa-ti dai seama ca tot ce ai facut a fost in zadar, ca totul nu e o vesnicie si poate ma vei dusmani si mai mult … Dar eu nu-ti voi raspunde cu aceeasi moneda. Eu iti voi multumi pentru ca m-ai lasat sa te cunosc asa cum esti si pentru ca m-ai facut mai puternica … Poate atunci vei realiza, iar daca nu o vei face, vei constata ca eu mi-am invatat lectia si ca am trecut mai departe. Iar daca vei incerca sa mai tragi cu ochiul in casa mea, violetul care-mi acopera fereastra te va orbi … si atunci regretul va deveni vesnicia ta …

Lasă un răspuns

