Tu stii ce e Frica?


Singura modalitate de a scapa de fricile pe care le ai, este sa faci un film despre ele.     Alfred Hitchcock

Si stii de ce te intreb? Pentru ca eu o stiu atat de bine incat uneori am impresia ca o cunosc mai bine decat pe mine insumi. Si as vrea sa stiu ca nu-s singura careia i se intampla asta. Dar, adevarul este, nu stiu cat de mult m-ar ajuta … pentru ca … MI-E FRICA!

Simt cum prin vene imi curge frica, si nu sange. Si o simt cum se misca prin tot corpul, cu o viteza mai mare decat cea a luminii. Oare am halucinatii? Iar daca inima inca-mi bate si continua sa pompeze sange, atunci poate ca frica traieste in simbioza cu el si profita de fiecare mililitru in parte. Nu ma pot plange ca sunt singura pentru ca ma urmareste la fiecare pas, iar cand ies pe usa ea este pregatita inaintea mea si chiar ma intreaba cu un ton impunator: ‘De ce a durat atat de mult?’ Eu ce sa-i raspund? Imi inghit cuvintele, ma incalt cu prima pereche de pantofi pe care o gasesc si ies … in lume …

Iar afara imi spune cat de parsivi si rai pot fi oamenii, ca nu trebuie sa tin la ei si sa am incredere pentru ca nu merita. Asa ca merg, merg si o ascult cum imi descrie defectele fiecarui om ce trece pe langa mine. Incerc sa o intrerup ca sa-i spun ca este ceva inauntrul fiecaruia care ne face demni de incredere si iubire, dar de fiecare data constat ca mi-am pierdut vocea. Oare unde am lasat-o? Merg in continuare si o ascult, sau ma prefac?

Adevarul este ca orice mi-ar spune, nu o ascult. Ma incapatanez sa-i demonstrez ca nu are dreptate, dar uneori este atat de puternica incat imi vine sa fug cat mai departe de ea. Dar unde sa fug? Cum sa fug? Nu pot sa fug! Orice mi-ar spune, face, stau si o suport zi de zi. O iau cu mine peste tot, ii arat ‘coltul meu de geam’, o las sa-mi zambeasca si o tin de mana de parca am fi cei mai buni prieteni. Si ma intreb, cine este mai puternic? Ea pentru ca imi intareste zi de zi temerile si mi le complica atat de mult incat nu ma pot desprinde de paienjenisul lor sau eu? De ce eu? Poate pentru ca ii recunosc prezenta in viata mea, o suport, merg mai departe indiferent de consecinte si nu fug?

Daca varsta s-ar masura in temeri, frici, as putea spune cu foarte mare siguranta ca am pierdut sirul anilor. Daca mi-ar cunoaste lumea frica, s-ar speria si ea. Si nu stiu daca va fi la fel de puternica incat sa reziste si sa nu se stabileasca in alta parte. Dar, eu voi ramane in acelasi loc, asemenea unui semafor care-si dirijeaza culorile ….

Un gând despre &8222;Tu stii ce e Frica?&8221;

  1. Afina zice:

    In mod sigur iti pot spune ca ne curge sange prin vene 😀 iar ceea ce simti tu ca si frica curgand prin vene sunt defapt descarcarile de adrenalina :D….acu sa lasam anatomia la o parte…cred ca daca as citi acest orice fragment din gandurile tale de pe un gard, fara sa fie semnat sau fara sa fi stiut ca tu ai trecut vreodata pe acolo, tot as stii ca este vorba despre tine…citatul asta imi aduce aminte de acel azerbaijan de acum 4 ani cred….cat am mai ras =))))..anyway :* >:D< miss moments like that :-<

Lasă un răspuns

