Poveste [3]


– ‘Da … vom mai vorbi … ‘ Sunase mai mult a întrebare. Tu chiar nu înțelegi cât de mult o să-mi lipsești? Spune-mi ceva, măcar acum. Nu mă lăsa să plec fără să știu.

El se uita la ea și-i urmărea fiecare gest care ar putea să o dea de gol. Era un sceptic, își pierduse încrederea în oameni, așa că avea nevoie de foarte mult timp până să lase pe cineva să se apropie de el. Nu se grăbea deloc, învățase să nu mai fie impulsiv în dragoste. De fapt, în orice.

Văzând că ea nu-și continuă răspunsul, îndrăzni să se joace cu sentimentele ei pentru a le scoate la iveală. 

– ‘Și cei dragi?’

– ‘Ai mei sunt fericiți atât timp cât sunt și eu fericită. Bine, îți dai seama că a fi departe de ei nu mă va face fericită, dar sunt acolo. Vor fi acolo.’ Se simțea vinovată, credea că își sacrifică părinții pentru alte lucruri, carieră, bani, călătorii, când la urma urmei, nimic nu conta mai mult pentru ea decât dragostea celor dragi. Ai ei, cei dragi, erau acum doar doi la număr. Pe bunica ei o pierduse în urmă cu câteva luni.

Oare îi sunt și eu drag? Îi sunt drag, normal, dar îi sunt suficient de drag?

– ‘De tine nu știu ce să zic.’

– ‘De mine? Ce-ar fi de zis în legătură cu mine?’ De fiecare dată când venea vorba de sentimentele lui, începea să se fâstâcească și să se panicheze. Nu era dispus aproape niciodată să vorbească despre ce simte. Prefera să-și arate altfel sentimentele, avea felul lui unic de a demonstra cât de mult poate iubi pe cineva. Trebuia doar să ai răbdare cu el, să-l înțelegi și să-l iubești așa cum era …

– ‘Păi spune-mi tu, domnule.’ Era pregătită pentru orice răspuns din partea lui.

Lasă un răspuns

